יעוץ שיווקי - רעיונות לעסקים קטנים
מחפשים רעיון לעסק חדש? מתלבטים בין כמה אפשרויות לפתיחת עסק?
מחפשים להתחדש? לפתח את העסק הקיים?
בריקלמה נושמים רעיונות וחושבים חדשנות.
אילו רעיונות? כאלו שיעזרו לבחור בין כמה אפשרויות להקמת עסק וכאלו שיעזרו לפתח עסק חדש וכאלו שיגדילו את רווחיות העסק שלך: רעיונות תפעוליים, פיננסים, עסקיים ובעיקר רעיונות שיווקיים וקופירייטינג.
רעיונות לעסקים קטנים: יזמות עסקית, עסק חדש, עסק מתפתח
אם אתם מחפשים לפתוח עסק ומתלבטים לגבי הכיוון העסקי הנכון, אם אתם יזמים שחולמים על הדבר הגדול הבא אבל לא בטוחים בהתכנות הדבר ואם אתם בעלי עסק שרוצים להתפתח בכיוונים חדשים, אנחנו כאן בשביל לעזור לכם לקבל החלטה!
התמזל מזלנו להכיר עשרות יזמים ולשמוע מאות רעיונות עסקיים, כך שעם הנסיון גם מצאנו את הדרכים למתן רעיונות חדשים ובחינת הרעיונות הקיימים בהיבט של פיתוח והתכנות עסקית.
בתהליך זה, אנו עוזרים לכם בדרככם המאתגרת בבחירת עסק חדש, ומוצאים עבורכם את הרעיונות הנכונים והשיטות המתאימות לכם לצורך קבלת ההחלטה הנכונה.
סיעור מוחות, תזרים מזומנים, ובניית תוכנית עסקית הן רק חלק מהשיטות העומדות לרשותנו בקבלת החלטה זו.
צרו קשר עוד היום, ויחד נמצא את הרעיון הנכון לעסק שלכם!
רעיונות אפקטיביים להגדלת רווחיות העסק!
בריקלמה אנו מספקים לכם רעיונות שבסופו של דבר יגדילו את רווחיות העסק שלך!
הגדרת קופירייטר בויקיפדיה: "רעיונאי (בלועזית: קופירייטר, מאנגלית: Copywriter) הוא אדם הפועל במסגרת משרד פרסום או כפרילנסר ומייצר רעיונות (בעיקר טקסטים) בתחום הפרסום."
אנחנו לקחנו את הגדרת הקופירייטר צעד אחד קדימה והרחבנו אותה לעולם העסקי ולא רק לעולם הפרסומי - רעיון יצירתי אחד יחסוך אלפי מילים במקרה הטוב, ואלפי שקלים במקרה הטוב יותר!
בריקלמה אנו עוסקים במשך שנים ,בקופירייטינג ובכתיבה שיווקית. אנו נספק עבורכם שירותי קופירייטינג עבור אתרי אינטרנט, פליירים, סלוגנים, שם עסק ועוד ועוד..
אך מעבר לשירותי קופירייטינג וכתיבה שיווקית, נוכל להעלות רעיונות עבורכם שיובילו להתייעלות העסק ולהגדלת ההכנסות שלכם! אנו מאמינים כי מציאת הדרכים היצירתיות לפעילות העסק בכל תחום שיש בו קושי, זו בדיוק הדרך להתמודד מול המתחרים שלכם, מול הקבעונות שלכם ומול הרגלים של שנים שכבר הושרשו בעובדים שלכם ותלויים כמו משקולת על גב ההתפתחות העסקית של העסק שלכם.
רוצים דוגמאות? ראו לעיתים כמה זה פשוט: מה דעתכם להוציא רמקולים החוצה בעלות של 100 ש"ח כדי למשוך תשומת לב של עוברים ושבים? מה דעתכם לעשות כרטיסייה של 5 תספורות והשישית חינם כדי לשמר לקוחות? ומה עם להחליף את בקבוקי השתיה של העובדים לליטר וחצי כדי לחסוך עלויות? או לקנות מספריים ל-50 עובדים שלכם כדי שיחתכו את סרט הפלסטיק מהר יותר ומבלי לקרוע את הידיים?
ומה לגבי השיווק? הדרך לחיסכון כספי בהוצאות השיווק מתחילה ברעיונות שיווקיים מקוריים, ממוקדים ומותאמים לצרכי העסק. הדרך לקמפיין אפקטיבי ממשיכה דרך מיקוד המסרים ללקוח, עד למציאת הדרך היצירתית והחדה ביותר להעברת מסרים אלו.
תהליך השיווק אצלנו מתחיל במיפוי האסטרטגיה השיווקית של העסק. שילוב של מיקוד המוצרים / שירותים שלכם, יחד עם מיפוי קהלי היעד והייחודיות של כל מוצר עבור קהל היעד, יגדיר לנו את הבריף השיווקי שיעזור לנו להפליג בספינת הדמיון למציאת הקונספט היצירתי להעברת המסרים לאותו קהל יעד.
בכל שלב יש מקום ליצירתיות - אנחנו פה כדי להיות אתכם בכל שלב ובכל דרך שתבחרו...
לפרטים נוספים צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם